איך בוחרים מקום לירח דבש?

אישורי הגעה לחתונה

אחרי כל הלחץ, הארגונים של החתונה, ניהול רשימת המוזמנים ועוד, הגיע הזמן לטוס לירח הדבש. תודה לאל, תקופת הקורונה חלפה לה ברוב חלקי העולם ולכן, אפשר כמובן לבחור מקומות בארץ וגם מקומות בחו”ל. להיכן טסים ובמה חשוב להתמקד בחיפושי הלוקיישן?

הנה כמה טיפים. 

אין ספק, ארגון ותכנון של חתונה לא רק לוקחים זמן ומצריכים אנרגיה רבה, אלא מצריכים הקדשת משאבים רבים לצורך קיום האירוע המשמח. למשל, יש צורך לשוחח עם המוזמנים אחד-אחת כדי לוודא את הגעתם. העניין הוא, שאם פועלים כך, לא תהיה דקה פנויה עבור חיפוש הלוקיישן המושלם לירח הדבש.

 

חלק מהאופציות הפופולאריות ביותר הן:

האיים המלדיביים: שרשרת מקסימה של איים אקזוטיים בים הערבי של האוקיינוס ההודי, אשר נחשבים מושלמים לירחי דבש. 

באלי: במרחק של כשעתיים טיסה מסינגפור, תמצאו את האיים הקסומים של באלי ואת חופיה המוזהבים. 

אירופה: גם אירופה היא בהחלט אופציה עבור ירח דבש, כאשר טיול מהסוג הזה יכול לכלול ביקור בכמה וכמה מדינות שונות עם אותה הוויזה. 

איי סיישל: אם אתם מחפשים לרבוץ עם החופים הלבנים ולהירגע לכם עם קוקטייל טרופי ביד, סיישל הוא המקום להגיע אליו

 

כיצד מפנים מקום לתכנון ירח הדבש? 

כידוע, מציאת הלוקיישן המושלם מצריכה תכנון וזמן המושקע בחיפושים. כאשר מתכננים חתונה, הדבר האחרון שיש בידיים זה זמן פנוי, אפילו אם מדובר בזמן אשר אמור להיות מוקדש למציאת לוקיישן לירח דבש. עם זאת, בעזרת האמצעים הנכונים, אפשר למצוא או לייצר זמן פנוי. 

בזכות חברת אטנדינג, המספקת שקט מארגון המוזמנים לאירוע בעזרת אפליקציות חכמות, יש לכם את הזמן להתעסק בירח דבש ובדברים אחרים המצריכים תכנון רומנטי ומדוקדק. עם אפליקציות לניהול חתונה, אפליקציות ניהול רשימת מוזמנים וכולי, זמן רב נחסך ומתפנה לטובת איתור לוקיישנים מומלצים לירח דבש.

 

לוקיישנים מומלצים לירח דבש – כמה הצעות 

אמנם אפשר ללכת על כיווני כמו קנקון במקסיקו, אבל אפשר גם ביותר זול ויותר קרוב. למשל, סנטוריני נמצאת במרחק של סה”כ שעה וחצי מישראל, בה תמצאו לוקיישנים מטריפים לירחי דבש. כמו כן, אם כבר דיברנו קודם לכן על אירופה, ההמלצה הכי חמה היא איטליה. 

איטליה נחשבת אחד מהיעדים הכי רומנטיים באירופה ובכלל, אולי מלבד פריז. אפשר להתחיל את הטיול ברומא, להמשיך משם לדרך היין, לבקר בכרמים יקבים, להגיע לאזור של אגם גרדה ומשך להמשיך הלאה ליעדים נוספים. זו רק דוגמה קטנה לאחד מתוך אינסוף מסלולי טיולים אפשריים באיטליה. 

 

לסיכומו של יום, פנו זמן ומקום!

בסופו של דבר, הכי חשוב שיהיה מספיק מרווח וזמן כדי לתכנן נכון את ירח הדבש. חברת אטנדינג מזמינה אתכם לחסוך זמן בכמויות ואפילו כסף, הכול באמצעות אפליקציות ניהול ותכנון חתונות, רשימות מוזמנים ועוד. 

 

האפליקציה של חברת אטנדינג קלה מאוד לשימוש ואינטואיטיבית, כאשר השימוש בה מסייע בכמה היבטים שונים של תכנון וארגון החתונה: ניהול רשימת מוזמנים באמצעות הודעות וואסטאפ, ניהול סידורי הושבה של אורחים ועוד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!