איך בוחרים שמלת כלה?

אישורי הגעה בוואטסאפ

כשזה מגיע לבחירת שמלת הכלה המושלמת, חשוב להבין שלכל אחת יש את הסגנון שלה ולכן, אין כזה דבר “שמלה מושלמת לכלה”. אם את מתלבטת היכן לרכוש את השמלה, או אולי בכלל אם לשכור אותה, ייתכן שהמאמר הבא יעשה לך סדר בעניין – המשיכי לקרוא. 

כל כלה היא שונה ויש לה טעם וסגנון, תקציב, מבנה גוף והעדפות ייחודיות לה. בכל מה שקשור לאופנה, במיוחד אופנת כלות, יש אוקיינוס של אפשרויות עיצוב שונות, סגנונות של שמלות כלה, סגנונות של תכשיטים לכלות, נעליים לכלות ועוד. מכיוון שהתקופה טרם החתונה היא עמוסה וגדושה בלחצים וסטרס, הטיפים החשובים הם הטיפים הבאים:

  • ניהול זמן נכון: הרשי לעצמך לנהל בצורה נכונה את האירוע, מה שיעזור לך לפנות זמן עבור חיפוש השמלה הנכונה. בזכות השקט הנפשי שהשירותים של חברת אטנדינג מספקים, הכלה יכולה לבחור בצורה נוחה וללא לחצים מיותרים את שמלת הכלה החלומית שלה. 
  • מחקר שוק: תסקרי, תבחני ותעייני בכמה שיותר תיקי עבודות של סלוני כלות, מעצבי שמלות ועוד – זה ייתן לך מושג כללי לגבי סוגי הסגנונות הנפוצים ביותר בישראל בזמן נתון. 
  • גזרה: אולי החשוב מכל, יש לבחור את השמלה בהתאם לגזרה המחמיאה לך והטבעית לך ביותר. כלל האצבע הוא, לא לנסות להידחק בכוח לשמלה לא מתאימה או לא מחמיאה, אלא אם יש בכוונתך ללבוש מחוך העוזר לבצע את ההתאמות הנדרשות בגוף. 

 

קביעת תקציב לרכישת או השכרת שמלת כלה

קודם כל, דעי כי אין שום פסול בלשכור שמלת כלה! אם את מוגבלת בתקציב שלך, השכרת שמלת כלה יכולה לחסוך לא מאות שקלים אלא אלפי שקלים. באופן כללי, שמלות כלה זה עניין יקר, ובמקרים מסוימים שמלות אלו יכולות להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים. אם אין בכוונתן להשקיע ממון כזה בשמלת קלה אשר רוכשים אותה, השכרת שמלה היא בהחלט אופציה מבורכת וחסכונית. 

 

שמלת כלה: באיזו תפירה כדאי להזמין?

רגע לפני שתתחילי לחפש את שמלת הכלה המושלמת שלך, את צריכה לקחת בחשבון את 2 סוגי התפירות הבאות:

  1. תפירה אישית של שמלת כלה.
  2. תפירה מיד שנייה של שמלות כלה.

תפירה אישית לוקחת יותר זמן, יותר הכנות ובכללי יותר מאמץ הן מצדך והן מהצד של התופרת. מצד שני, תפירת יד שנייה היא הרבה יותר מהירה. אם תפירה אישית תיקח כ-3 – 4 חודשים, תפירה מיד שנייה בד”כ תצריך רק תיקונים עבור התאמות. 

 

התמקדי והקדישי זמן לבחירה הנכונה

בסופו של דבר, זה הכול עניין של בחירה נכונה, מה שמצריך ממך להקדיש זמן מסוים לפרויקט, כמו גם להקדיש משאבים ואנרגיה. עם זאת, יחד עם כל התכנונים של החתונה, זה נראה כמעט בלתי אפשרי להקדיש זמן גם לסידורים של שמלת כלה. 

בדיוק בשביל זה יש לך את השירותים הבאים של חברת אטנדינג:

  • אישורי הגעה בוואטסאפ, במייל, בSMS או בטלפון.
  • סידורי הושבת מוזמנים לחתונה. 
  • דיילות הושבה באולם האירועים. 
  • יצירת הזמנות דיגיטליות בדקות בודדות. 

צריכה סיוע נוסף? צוות אטנדינג ישמח לסייע לך לפנות זמן לבחירת השמלה הנכונה, צרי קשר היום.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!