איך מארגנים רשימת מוזמנים לחתונה?

אישורי הגעה בוואטסאפ

ניהול ותכנון של רשימת מוזמנים לחתונה יכולים להרגיש לא רק כמו משימה מורכבת, אלא כזאת שיכולה להתיש גם את האנשים הכי סובלניים שיש. רגע לפני שאתם מתייאשים, יש כמה אפשרויות שחברת אטנדינג ממליצה עליהן, המשיכו לקרוא. 

באופן כללי, כאשר יוצרים רשימת מוזמנים לחתונה ואפילו רשימות הנוגעות לסידורי ההושבה, חשוב לקבל מידע מבני המשפחה משני הצדדים. אתם אמורים להיות מסוגלים לדעת מי צריך לשבת ליד מי, מי פחות מסמפטים אחד את השני ובכללי, אילו אורחים ירגישו הכי בנוח ביחד. אם עושים זאת ידנית, יש להקפיד לבדוק את שמות המוזמנים ופרטיהם, כמו למשל כתובת, מספר טלפון ואימייל. אבל, אפשר גם באון שאינו ידני. כיצד? בעזרת אפליקציה לניהול רשימת מוזמנים.

 

אפליקציה: אפשרויות לניהול רשימת מוזמנים

כאשר מדובר על מערכות לניהול רשימות מוזמנים לאירועים, התהליך הופך הרבה יותר קל ופשוט. האפשרות הנפוצה היא ליצור קובץ אקסל, שבו החתן והכלה מזינים את שמות המוזמנים שלהם. לאחר מכן, בעלי האירוע שולחים את קובץ האקסל להורים של החתן ואז להורים של הכלה. בכך, הם דואגים שכולם ממלאים את הפרטים כמו שצריך.

הנה דוגמה ליצירת רשימת מוזמנים לחתונה:

שם מלא

טלפון

מידע נוסף

ישראל ישראלי

541234567

מגיע + 1 עם אשתו, הגב’ ישראלה ישראלי. 

 

כיצד המערכת של אטנדינג מסונכרנת עם אקסל? 

יש לשים לב, את הטלפון יש להזין ללא מקפים. גם אם האקסל מוחק את ה-0, אין מה לדאוג, כי המערכת של אטנדינג יודעת להתמודד עם זה. כמו כן, לאחר שכל אחת מהמשפחות מילאה את פרטי המוזמנים, אפשר בזכות המערכת של אטנדינג לשייך אותם לקבוצה.

דוגמה לקבוצה: חברים של הכלה / משפחה של החתן וכו’.

מלבד יצירת קובץ אקסל, אפשרות שניה היא להעניק לכל משפחה את פרטי הגישה למערכת של אטנדינג. בין אם מדובר על הורי החתן, הורי הכלה או אנשים אחרים אשר אחראיים על הזמנת אורחים לאירוע, הם יזינו את המוזמנים באופן ידני בשיטה זו. 

 

כיצד אטנדינג עוזרים בתכנון האירוע וניהולו?

חברת אטנדינג יכולה לסייע לכם בכל היבטי ניהול ותכנון האירוע, כולל ניהול רשימת מוזמנים, שליחת הודעות בוואטסאפ עבור אישורי הגעה ועוד. כמו כן, באתר ATTENDING ניתן ליצור הזמנות דיגיטליות לאירועים תוך כמה דקות בודדות. ההזמנות כוללות שיר לבחירה או סרטון, מה שייפתח ברגע שהמוזמנים יקליקו על הלינק. 

חברת אטנדינג מחזיקה בניסיון רב בכל מה שקשור לסיוע בניהול אירועים מכל הסוגים, כולל אירועים עסקיים גדולים וכנסים מקצועיים. אם אתם צריכים כל סיוע נוסף בניהול האירוע, קבלו את אחד משירותינו ונצלו בחוכמה את זמניכם ומשאביכם. עם ניהול ותכנון האירוע הנכונים, אפשר לחסוך לא רק זמן חשוב, אלא גם כסף. למשל, מערכת אישורי הגעה לאירוע מדייקת את רשימת המוזמנים שמאשרים הגעה, ובכך מאפשרת לחסוך כסף בהזמנת הקייטרינג.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!