אישורי הגעה בוואטסאפ – רק יתרונות!

אישורי הגעה הזמנה דיגיטלית
אישורי הגעה בוואטסאפ

מתלבטים בין ליקוק מעטפות לבין הזמנות דיגיטליות? אם ככה, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על אישורי הגעה בוואטסאפ, הזמנות דיגיטליות לאירועים וכל היתרונות שחשוב להכיר בנושא. בשלב הראשון, בואו נבין את היתרונות של אישורי הגעה ב-WHATSAPP.

 

אם בשנים עברו היה נהוג ללקק מאות של מעטפות ולהרעיל את עצמנו בדבק תוך כדי, הרי שהיום אנחנו כבר חיים בעידן טכנו-דיגיטלי שמאפשר לשלוח הזמנות דיגיטליות לאירועים. כחלק מההזמנה הדיגיטלית, כדאי גם לכלול אישורי הגעה בוואטסאפ, מה שיאפשר ניהול חכם ומסודר של רשימת המוזמנים. בתוך כך, היתרונות העיקריים של אישורי הגעה בוואטסאפ הם:

 

  1. זמינות: רוב האנשים זמינים בפלטפורמה הזאת יותר מאשר ברשתות אחרות.
  2. סדר וניהול: רשימת המוזמנים תהיה מסודרת והכול תחת קורת גג אחת.
  3. תזכורות: המערכת תשלח אוטומטית תזכורות לאורחים שעדיין לא אישרו הגעה.
  4. מערכת ניהול: תוכלו להנות ממערכת ניהול רשימת מוזמנים, קלה ויעילה לתפעול.
  5. שימוש קל: האורחים יכולים לאשר הגעה בקלות ותוך שניות ספורות ע”י ממשק חווייתי ומעוצב יותר מהודעות סמס.

 

מהם אישורי הגעה לאירוע בוואטסאפ?

 

בשונה מאפליקציות אחרות בתחום האירועים ואישורי ההגעה, אישורי הגעה בוואטסאפ מאפשרת לבעלי האירוע לצרף את כל המוזמנים בקובץ אקסל. לאחר שבעל האירוע מרכז את כלל המוזמנים בקובץ אקסל, הוא מעלה את אותה רשימה בקלות למערכת, כאשר ההודעות נשלחות בצורה אוטומטית למוזמנים.

 

בכך, אישורי הגעה בוואטסאפ מאפשרים לבעלי האירוע לקבל את השקט הנפשי שהם צריכים בתקופה כה לחוצה. על ידי האישורים האלו, בעלי האירוע יכולים להתעסק בשאר הדברים הקשורים לארגון האירוע ומקבלים ראש שקט. בעלי האירוע יודעים שהמוזמנים מקבלים הודעות על האירוע ומאשרים הגעה, בעוד כי בכל רגע נתון בעלי האירוע יכולים לראות במערכת את סטטוס המוזמנים.

 

 

אילו פיצ’רים קיימים בהזמנות וואטסאפ? – שירותים נוספים

 

הזמנות דיגיטליות ב-WhatsApp מגיעות עם מגוון פיצ’רים שונים כדי להפוך את השליחה והקבלה של ההזמנות לקלה הרבה יותר מאי פעם. בפועל, הזמנות בוואטסאפ מאפשרות לכלול תמונה מעוצבת בתור הבאנר וקישור ייעודי לכניסה לטופס אישור ההגעה.

 

בהיבט הזה של הדברים, אתם בעצם יכולים להתאים אישית את ההזמנה שלכם על ידי הוספת כל הפרטים הנחוצים לכם. לגבי העיצוב, אתם ממש לא צריכים להיות גרפיקאים. אתם פשוט בוחרים תבניות עיצוב, מה שנקרא בשפה המקצועית “THEMES” ומעצבים את ההזמנה על בסיס שבלונה קיימת ומקסימה.

 

 

מי יכול לסייע עם אישורי הגעה בוואטסאפ? – ATTENDING

 

צריכים ניהול רשימת מוזמנים דיגיטלית? כל עוד אתם מחפשים חברה מקצועית שתיקח אחריות על אישורי הגעה בוואטסאפ עבור אירוע כזה או אחר, חברת ATTENDING תשמח לסייע לכם בכל סוגייה, תהייה או שאילתה שרק תצוץ לכם בעזרת השירותים הבאים:

 

  1. אישורי הגעה בוואטסאפ: זו אחת הדרכים היעילות לקבל את אישור הגעת המוזמנים.
  2. הזמנות דיגיטליות: דרך חברת ATTENDING תוכלו לעצב הזמנה דיגיטלית בקלות ותוך דקות בודדות, כמו גם לצרף את ההזמנה לטופס אישור ההגעה שיקבלו האורחים שלכם.
  3. אישורים טלפוניים: פשוטו כמשמעו, חברת ATTENDING תטלפן למוזמנים כדי לוודא את הגעתם לאירוע, בעלות נוספת.
  4. אישורי הגעה בסמס ואימייל: מיועד בד”כ עבור מוזמנים שאינם משתמשים בוואטסאפ, אך אין זה כלל אצבע.
  5. סידורי הושבת אורחים: ניהול סידורי ההושבה בקלות וביעילות עם פלטפורמה מאוד ידידותית לשימוש

 

צוות המומחים של חברת ATTENDING למוד ניסיון ויודע כיצד להעניק לכם ולאורחים שלכם את חוויית האירוע הנכונה. בכל מידע או סיוע שתצטרכו, צוות החברה נכון לסייע ללא התחייבות. אם לא הסתדרתם, הרגישו חופשי לפנות לטלפניה שלנו, להשאיר פרטים או ליצור קשר ישירות.

 

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות: