אישורי הגעה לחתונה והזמנות דיגיטליות

אישורי הגעה לחתונה יכולים להישלח ולהתקבל במנעד די רחב של דרכים, במיוחד בימינו הדיגיטליים-טכנולוגיים. רגע לפני שבוחרים להשתמש בשירותים של אישורי הגעה לחתונות, ריכזנו עבורכם כמה דגשים שכדאי לקחת אתכם. 

 

מהם אישורי הגעה לחתונה?

אישורי הגעה לחתונה מאפשרים למתכנני האירוע לדעת כמה אורחים צפויים להגיע, כאשר אישורי הגעה אלו יכולים להישלח ולהתקבל באמצעות מספר דרכים, כגון: אימייל, הודעת טקסט (SMS), וואטסאפ ובאמצעות אישורים טלפוניים. בתוך כך, אישורי ההגעה חשובים מסיבות רבות, כגון:

תכנון: תוכלו לדעת במדויק מה עליכם לתכנן מבחינת מקום האירוע וגודלו וכו’.  

תקציב: אישורי הגעה לחתונות מאפשרים לדעת כמה כסף לאלכוהול וקייטרינג. 

התאמה: אישורי ההגעה מאפשרים להתאים את האירוע לאורחים, כמו למשל בחירת תפריט מותאם אישית או בחירת אטרקציות שונות.

 

אישורי הגעה לחתונה והזמנות – כיצד ננהל את אלו?

לא בדיוק, אישורי הגעה לחתונה והזמנות דיגיטליות הם לא ממש אותו הדבר. בעוד שאישורי ההגעה מספקים מידע מינימלי בד”כ, הזמנות דיגיטליות לרוב יהיו אינטראקטיביות וכוללות תמונות, אפילו סרטונים, שירים המתנגנים בפתיחת ההזמנה ועוד. מאידך, אישור הגעה לחתונה מאפשר לאורחים לסמן הגעה או אי-הגעה לאירוע. כדי לנהל נכון את אישורי ההגעה שלכם, צוות ‘אטנדינג’ ממליץ על אחת מ-2 הדרכים הבאות: 

  1. אונליין: ניהול של אישורי ההגעה אונליין במערכת אטנדינג, אותו תוכלו לבצע באמצעות ממשק קל מאוד לשימוש אשר פועל בצורה אינטואיטיבית במיוחד. 
  2. אקסל: הורדת קובץ אקסל מסודר של כלל אישורי ההגעה שלכם ורשימת האורחים, כך שתוכלו לנהל ידנית את רשימותיכם. 

 

להשתמש באישור הגעה לחתונה או בהזמנה?

באופן כללי, התשובה לשאלה זו תלויה בצרכים שלכם. אם אתם רוצים לדעת כמה אורחים צפויים להגיע לחתונה שלכם, אז אישור הגעה לחתונה הוא כנראה הבחירה המומלצת יותר עבורכם. אבל, אם אתם רוצים לשלוח הזמנה ייחודית, אינטראקטיבית ויצירתית לחתונה שלכם, אז הזמנה דיגיטלית עשויה יותר לעניין אתכם. אם אתם מתלבטים באיזו אפשרות לבחור, אתם לחלוטין יכולים להשתמש בשתיהן. אתם יכולים לשלוח אישורי הגעה מוקדם, כדי לקבל מידע על מספר האורחים הצפויים להגיע. לאחר מכן, אתם יכולים לשלוח הזמנות דיגיטליות רשמיות, עם כל המידע על החתונה, שירים, סרטונים וכל מה שתחפצו בו כדי לעניין ולשמח את האורחים שלכם. 

 

לסיכום, כמה שירותים נלווים שחשוב להכיר 

מלבד אישורי הגעה לחתונות, ניתן לייעל את ניהול האירוע בדרכים נוספות. למשל, אחד מהשירותים הנפוצים הוא שירות של הפקדת מתנות באשראי לאירועים. מתנה באשראי מופקדת באופן המאובטח ביותר, בשניות בודדות ובצורה קלה מאוד המותאמת גם לאורחים מבוגרים. בעוד ששירות זה חוסך משאבים וזמן עבור האורחים, כך הוא פועל גם לטובת מקיימי האירוע. כמו כן, חברת ‘אטנדינג’ מספקת גם שירות של סיוע בסידורי הושבת אורחים. זאת, בעזרתן של דיילות אירועים אשר יודעות היטב את עבודתן ומבצעות אותה באופן האדיב ביותר. נותרתם עם משהו לא פתור? סוגיה שלא קיבלתם עליה מענה? – צרו עמנו קשר כעת וקבלו סיוע מקיף.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!