חתונה בדובאי עם אוכל כשר ונופים קסומים? צ’ק!

אישורי הגעה

חתונה בדובאי עם אוכל כשר ונופים קסומים? צ’ק!

דובאי הוא יעד לא רק חלומי שנפתח לפני כשנתיים לקהל הישראלי אחרי הסכמי אברהם, אלא גם יעד אשר מותאם לחתונות, תאמינו או לא – עם אוכל כשר. בדובאי יש אפשרויות לעשות את חתונת החלומות, ובמדריך הבא נרכז לכם מידע שיש מצב שלא ידעתם. חתונות בדובאי – קראו כאן. 

בין אם תרצו להתחתן במדבר של דובאי, או שמא תרצו חתונת חלומות באי בודד שנראה כאילו לקחו אותו מסצנה בסרט רומנטי בנטפליקס, חתונה בדובאי עשויה להיות מושלמת בדיוק לצרכים שלכם. הסכמי אברהם עשו היסטוריה, אין ספק, וכיום ניתן להתחתן בדובאי עם אוכל כשר ולחוות את אחד מהאזורים הכי מתויירים במזה”ת. כדי לסבר את האוזן עד כמה האזור קסום ומותאם לחתונות, קבלו מאיתנו לוקיישנים מומלצים לחתונה בדובאי:

חתונה בדובאי בקומה 59 עם נוף שנותן לכם 4 כיווני אוויר של דובאי.

חתונה בדובאי על חוף הים צהוב החול וכחול המים.

חתונות בדובאי על צלע הר או צוק עם נופים שנשקפים לקילומטרים לאופק.

חתונה בדובאי במבנים עתיקים עם תפאורה וינטג’ או מודרנית. 

 

מה חשוב לדעת על חתונות בדובאי?

באופן כללי, אפשר להתחתן בדובאי כמעט כל לוקיישן שאתם יכולים לפנטז עליו. עם זאת, כדי לוודא שהכול באמת ילך בצורה חלקה, חשוב שתדעו כמה דברים מהותיים, הנה 3 נקודות עיקריות לפניכם:

 

1) חתונה עם אוכל כשר בדובאי

להתחתן בדובאי עם אוכל כשר? בטוחים שזאת לא טעות? לא, זו לא טעות! אכן כן, ישנה אפשרות לקיים חתונות עם אוכל כשר בדובאי. המנות המוגשות כוללות אמנם מטעמי מזרח תיכון אותנטיים, אבל גם מטעמים מוכרים מישראל וניחוחות שאי אפשר לסרב להם. 

 

2) שבת חתן בדובאי 

לא מוכנים להתחתן ללא קיום של הלכת שבת חתן כשרה? טוב מאוד, מכיוון שישנן אפשרויות שונות לעשות שבת חתן כשרה בדובאי עם אוכל כשר וכל הפינוקים היוקרתיים, שאתם רק יכולים לפנטז עליהם בישראל. 

 

3) סגירת מסעדת לחתונה בדובאי

אם אתם מחפשים מסעדה כשרה בדובאי שאפשר לסגור אותה עבור אירוע פרטי, אין שום בעיה עם זה. יש לא מעט אפשרויות לסגור מסעדה רק למשפחה, לקבוצות חברים וכן לקבוצות עובדים. כך או כך, המקום שלכם מובטח עם האוכל המפנק ביותר שיש. 

 

עוד כמה דגשים על חתונה בדובאי

באופן כללי, חתונה בדובאי כוללת את כל הספקים המקומיים לכל התחומים. וכל מה שתצטרכו במקום להטיס מישראל את נותני השירותים השונים, פשוט צריך להזמין את הספקים המקומיים, לרבות ספקים בתחומים הבאים:

 הגברה

תאורה

זיקוקים

תפאורה

צלמים

דיג’יים 

כדי להתחתן בדובאי, אנו ממליצים להגיע לפחות ל-3 לילות. באופן הזה, האורחים שלכם יוכלו להעביר סוף שבוע קסום ביחד אתכם, ובעצם לחוות חוויה שהיא מעבר לאירוע השגרתי, הכולל הגעה לחופה ועזיבה בשעות הקטנות של הלילה.

 

מה אפשר לשלב בחתונות בדובאי?

מעבר לחתונה עצמה, תוכלו לשלב מסיבות צוהריים על יאכטה, ארוחת ערב לפני האירוע לכל המוזמנים, טיול רייזרים במדבר, לסגור מתחם פרטי במועדון בילויים לצעירים ועוד. כמו כן, במידה שתרצו לעשות שבת חתן, תוכלו אפילו לסגור בית כנסת פרטי עבורכם וחלל פרטי לארוחות שישי בערב ושבת בצהריים.

לאירוע מהסוג הזה, היינו ממליצים לקחת מפיק שיארגן לכם את כל הלו”ז וימצא לכם את המקומות הטובים ביותר. זאת, כדי שכל מה שתצטרכו להתעסק בו הוא, לבחור את הבגדים לאירוע, את המוזיקה הנכונה, העיצוב וכל מה שחשוב שתתנו את דעתכם עליו.

לחתונות בדובאי מוזמנים לפנות למפיק שניהל מספר אירועים בדובאי על כלל היבטיהם – יניב טבריה – 0526366554. הפקת האירוע עם יניב תכלול שירותים שונים, כמו הבאים:

 

סידורי הושבה: דיילות מטעם חברת אטנדינג יסייעו בסידורי ההושבה של האורחים.

 

מתנות באשראי: במקום להיסחב עם כספים לחו”ל ובחו”ל, תוכלו להשתמש בשירות מתנות באשראי לאירועים (שירות מאובטח). 

 

אישורי הגעה WHATSAPP: חברת אטנדינג תיצור קשר עם המוזמנים לשם וידוא הגעתם.

 

אישורי הגעה סמס: בדומה לשליחת הודעות וואטסאפ, גם הודעות סמס הן אופציה.

 

אישורי הגעה במייל: אישורי הגעה במייל עשויים להיות אפקטיביים עבור כנסים עסקיים, אירועים יוקרתיים וכולי. 

 

הזמנה דיגיטלית: עם אטנדינג תוכלו ליצור הזמנות דיגיטליות לאירועים, כולל הזמנות עם תמונות, שירים ועוד

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!