יש הבדל בין אישורי הגעה לאירוע להזמנות דיגיטליות?

אכן כן, ישנם הבדלים מסוימים בין אישורי הגעה לאירוע לבין הזמנות דיגיטליות לאירועים. עם זאת, בסופו של דבר, המטרה בשליחת 2 אלו תהיה אותה המטרה – ניהול נכון של האירוע וההוצאות הכספיות הכרוכות בו. בשורות הבאות, צוות ‘אטנדינג’ יספק כמה דגשים וטיפים בנושא – קראו כאן. 

 

אישורי הגעה לאירוע, הזמנות דיגיטליות ומה שבין לבין

בעוד כי הזמנות דיגיטליות יכולות להישלח באמצעות אימייל, SMS או וואטסאפ, אישורי הגעה לאירוע מהווים דרך לדעת כמה אורחים צפויים להגיע. באופן כללי, הזמנות דיגיטליות יכולות לכלול מידע רב כמו תמונות, סרטונים, מוזיקה ועוד. זאת, בעוד כי אישורי ההגעה מרוכזים במקום אחד – במערכת אטנדינג שהיא מערכת אונליין, או בקובץ אקסל. בסופו של דבר, בין אם אתם משתמשים במונח הזה או האחר, המטרה תמיד זהה, לנהל את האירוע באופן שיהיה חסכוני ויעיל. לצורך העניין, אישורי הגעה לאירועים מאפשרים לכם לדעת כמה אורחים צפויים להגיע, מה שבתורו עשוי להשפיע על סדר הגודל של הקייטרינג שתצטרכו. 

 

אישורי הגעה לאירוע והזמנות דיגיטליות – הבדלים ספציפיים

הנה כמה הבדלים ספציפיים בין אישורי הגעה לאירוע להזמנות דיגיטליות:

מטרה: אישורי הגעה לאירוע מיועדים לקבל מידע על מספר האורחים הצפויים להגיע, בעוד שהזמנות דיגיטליות מיועדות להזמין אורחים לאירוע.

זמן: אישורי הגעה נשלחים בד”כ סמוך למועד, בעוד שהזמנות נשלחות לרוב מוקדם יותר.

מידע: אישורי הגעה לאירועים בד”כ כוללים מידע מינימלי, כגון תאריך, זמן ומיקום האירוע. זאת, בזמן שהזמנות דיגיטליות יכולות לכלול מידע כמו תמונות או סרטונים.

 

אפשרויות שליחת אישורי הגעה לאירועים – מה עדיף? 

את אישורי ההגעה לאירוע ניתן לשלוח באמצעות כמה דרכים, כמו למשל וואטסאפ, אימייל, הודעות סמס וכן באמצעות הטלפון. בין אם תבחרו בשירות של אישורי הגעה טלפוניים או אישורי הגעה באמצעות המדיות השונות, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את אופי המוזמנים שלכם. אם אתם יודעים שמדובר בעיקר בקהלים מבוגרים שאינם מתמצאים באפליקציות למיניהן, כמובן שיהיה כדאי לבחור באישורי הגעה טלפוניים. מנגד, אם מדובר בקהל מוזמנים צעיר ברובו, אז אפשר לבחור בוואטסאפ, מה שכנראה תהיה האפשרות האפקטיבית ביותר. בהקשר הזה של הדברים, אפשר לומר שהדרך המומלצת ביותר תהיה זו אשר משרתת את קהל המוזמנים, ולאו דווקא אתכם – בעלי האירוע. 

 

לסיכום, יש שירותים נלווים שכדאי להכיר?

אכן כן, מלבד השירותים של הזמנות דיגיטליות ואישורי הגעה לאירועים, אפשר ומומלץ להכיר שירותים כמו: 

מתנות באשראי – הפקדת מתנה באשראי מאפשרת לבעלי האירוע ולאורחים לחסוך זמן ולהתייעל, מה שמתבצע באופן המאובטח ביותר (בטוח יותר מאובטח משלשול המעטפה לכספת). 

סידורי הושבת אורחים – סידורי הושבה לאירועים מאפשרים ניהול נכון של האירוע, מה שמתבצע באמצעות דיילות אדיבות ומקצועיות. 

 

לסיכום, אישורי הגעה לאירוע והזמנות דיגיטליות הם שני כלים חשובים עבור כל מי שמתכננים אירוע פרטי או עסקי. בעוד שאישורי הגעה מאפשרים לקבל מידע על מספר האורחים הצפויים להגיע, הזמנות דיגיטליות מאפשרות להזמין אורחים לאירוע ולשלוח מידע רב יותר על האירוע בצורה אינטראקטיבית. בין אם אתם צריכים סיוע בהיבט הזה או האחר של ניהול האירוע שלכם, צרו קשר כעת עם צוות Attending וקבלו מידע נוסף.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!