כיצד לבחור אולם לאירוע

אישורי הגעה לחתונה

בחירת אולם אירועים אמנם עשויה להיות קצת מורכבת (ומשמינה מכל הטעימות), אבל כשזה מגיע לבחירת אולם אירועים, חשוב לזכור להתרגש. מורכב, מלחיץ, זה נכון, אך זכרו כי האירוע כולו עוסק בשמחה, ובהתאם לכך יש לבחור את האולם – המשיכו לקרוא. 

דבר ראשון וכנראה החשוב ביותר, תרצו לוודא שהמקום מתאים לצרכים שלכם, שזה אומר בדיקת מספר פקטורים שונים. למשל, קיבולת אולם האירועים, שכן פקטור זה הוא גורם מפתח בהתאמת האולם הנכון. כמו כן, ההמלצה היא לשים דגש גם על 2 הנקודות הבאות:

 

מחירים: באופן כללי,  ידוע כי ימי חמישי הם היקרים ביותר באולמות האירועים. לכן, אם היום הזה קריטי לכם, חשוב לשריין אותו לפחות 8 חודשים מראש

 

אולמות VS גנים: האם מעוניינים באולם אירועים או גן אירועים? כל אחד מאלו כמובן מציע חוויה שונה לגמרי, ככה שחשוב להתרשם בפועל מהסוגים השונים. 

 

התאמת גודל האולם – כמה שיותר גדול יותר טוב?

לא תמיד הגודל קובע, אז חשוב לקחת מקום שמכיל את כמות המוזמנים הנכונה לכם. אנו לא ממליצים לקחת אולם שיכול להכיל 1500 מוזמנים, אם החתונה היא של 500 מוזמנים. זאת, כיוון שתצטרכו לתחום את האולם בווילונות, וגם לא תוכלו באמת להנות מהאולם. 

כמו כן, אם תיקחו את אולם האירועים בגודל הנכון, לא יהיו לכם עלויות גבוהות עבור אזורים שאינם בשימוש. נוסף על כך, כמובן שחשוב לבדוק את מחירי המנות בכל אולם ובכל חברת קייטרינג (חלק נכבד מהאולמות מגישים בעצמם את הקייטרינג). 

 

מעבר למחיר המנה, בדקו את הדברים הבאים:

האם מחיר המנות כולל מע”מ?

האם האולם כולל צוות מלצרים וברמנים?

האם האולם כולל בר אקטיבי?

האם המחיר כולל מסכי לד?

זכרו, לפני שחותמים עם האולם, צריך לבדוק את הפרמטרים לעיל כדי שתדעו את העלות הסופית של האירוע.

 

ענייני לוקיישן וגישה לאולם

עוד טיפ חשוב הוא, למצוא אולם אירועים בעל גישה קלה עבור כל סוגי האורחים בכל הגילאים, במיוחד אם יש לכם מוזמנים מבוגרים. כמו כן, שימו לב שישנן בשוק מערכות ניהול ותכנון אירועים אשר מתממשקות עם WAZE ומאפשרות לאורחים הגעה קלה. עם מערכת ניהול אירועים מקצועית, תוכלו למנוע בלבולים בהגעה של האורחים שלכם. 

נוסף על נושא ההגעה לאולם, שצריכה להיות קלה, חשוב לשים לב היטב לנושא של נותני השירותים השונים. החל מקייטרינג, דרך דיג’יי, צלם חתונות ועוד, חלק מאולמות האירועים מספקים את השירותים האלו. אם לא, תצטרכו לשכור את הספקים השונים בעצמכם, מה שעשוי להצריך עוד קצת חיפושים. לכן, אם אולם האירועים מציע נותני שירותים שונים, עדיף לנצל את זה.

 

שירותי אטנדינג לתכנון וניהול אירועים

לסיכומו של דבר, בחירת אולם אירועים היא אולי נושא קצת מורכב, אבל יש לכם אפשרות לעשות את זה בצורה נעימה וחלקה יותר. הכול תלוי בהלך הרוח שלכם, פשוט תחליטו שאתם מעדיפים להתרגש מאשר להילחץ. הנה חלק מהשירותים שיהפכו את תכנון האירוע לחווייתי: 

 

אישורי הגעה לאירוע: חברת אטנדינג מספקת שירותי הודעות ב-WHATSAPP, אישורים במייל, סמס וכן אישורים טלפוניים. כך תוכלו לדעת בדיוק מי מתכנן להגיע ומי לא, ובהתאם לחסוך בעלויות שונות. 

 

מתנות אירוע באשראי: במקום להציב כספת באולם ובסוף האירוע להסתובב עם עשרות-מאות אלפי שקלים, אטנדינג מספקים שירות מאובטח של מתנות באשראי לאירועים. 

 

הזמנות דיגיטליות: עם חברת אטנדינג אתם יכולים ליצור בקלות וממש מהר הזמנות דיגיטליות לאירועים. 

 

סידורי הושבה: חברת אטנדינג תשלח אליכם את הדיילות האדיבות והמקצועיות ביותר, על מנת לסייע בסידורי הושבת המוזמנים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!