מהן דיילות הושבה ומה החשיבות שלהן?

אישורי הגעה ומתנות באשראי

כל מה שכרוך בתכנון וניהול אירועים מצריך המון זמן פנוי, אנרגיה לטפל בדברים, סידור של בירוקרטיות, התנהלות מול מוזמנים ועוד. אבל, וזה אבל SUPER חשוב, יש דרכים לפנות אוקיינוס של זמן, אנרגיה ומשאבים. כיצד? אפליקציות לתכנון אירועים.  

בזכות אפליקציות לתכנון וניהול חתונות ואירועים מכל הסוגים, כולל כנסים עסקיים, בעלי האירוע יכולים לחסוך לא רק זמן יקר, אלא גם כסף משמעותי בכיס. למשל, בואו ניקח את הדוגמה של דיילות הושבה באירועים. כאשר יש דיילות הושבה באירוע, מוזמנים עוברים בעמדת הדיילות בכניסה לאולם ולוקחים את מספר השולחן שלהם. רגע לפני שנדבר על דיילות הושבה, הנה 2 מהשירותים

שיכולים לעשות לכם סדר בנושא תכנון האירוע:

  1. אישורי הגעה: אישורי הגעה יכולים להיות טלפוניים, ב-SMS או דרך הודעות בוואטסאפ, כאשר המטרה של אלו היא לאשר את הגעתם או סירוב הגעתם של המוזמנים. 
  2. הזמנות דיגיטליות: כשמן כן הן, הזמנות דיגיטליות אשר נשלחות באמצעות לינק בכל הפלטפורמות, כולל WHATSAPP. הזמנות אלו מגיעות עם שיר או סרטון לבחירה, ובאתר אטנדינג ניתן להכינן תוך דקות בודדות. 

 

למה צריך דיילות הושבה באירוע? 

למה בכלל צריך דיילות הושבה באירוע? הרי, האורחים בטח יודעים איפה לשבת, לא? – לא בדיוק. על ידי ביצוע פעולה כל כך פשוטה, בסוף האירוע הזוג יודע כמה מנות יצאו במדויק כדי לשלם לאולם עליהן. אדרבה, חברת אטנדינג אפילו ממליצה לא לעדכן את המוזמנים במספר השולחן שלהם לפני מועד האירוע. זאת, כדי שהאורחים יהיו מחויבים לעבור בעמדת הדיילות ובכך לסייע בעדכונכם, מה שמתבטא בחיסכון עלויות. 

 

הדיילות יוצרות אפקט מאוד ייחודי באירוע 

כמו כן, מעבר לחיסכון בעלויות, שזה חשוב כשלעצמו, כאשר יש לכם דיילות הושבה באירוע שלכם, אתם יוצרים אפקט הרבה יותר נעים, מסודר ואלגנטי על האורחים שלכם. האירוע מקבל איזשהו מוטיב מאוד מסוגנן ומכובד, במיוחד אם דיילות ההושבה מקצועיות, אדיבות ויודעות את עבודתן, כדוגמת דיילות חברת אטנדינג. במקום שכל אחד ואחת ינחשו היכן הם יושבים, הדיילות מלוות את האורחים ומושיבות אותם בנוחות ונעימות.  

 

אילו שירותים נוספים מסייעים בניהול האירוע? 

ישנם שירותים שונים אשר יכולים לסייע לכם לנהל ולתכנן נכון את האירוע, כאשר אחד מהשירותים הכי נפוצים הוא השירות הנקרא “מתנה באשראי”. לא משנה באיזה אירוע מדובר, תמיד יהיו את האורחים ששוכחים לעבור בכספומט כדי להוציא כסף. 

כאן נכנס לתמונה שירות מתנות באשראי, המאפשר לאורחים לטעון כל סכום כסף שהם רוצים ללא עמלות גבוהות של הבנקים. מצד שני, שירות מתנה באשראי מאפשר לבעלי האירוע למשוך את הכסף בקלות. באופן הזה, לא צריך להסתובב עם צ’קים בסוף הערב.

צריכים מאיתנו סיוע נוסף? 

צוות אטנדינג ישמח לשמוע באיזה אירוע מדובר, מה אתם חוגגים ולהתאים לכם את הדרכים הנכונות ביותר לתכנן ולנהל את האירוע שלכם. 

צרו קשר כעת לקבלת מידע נוסף.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

כתבות נוספות:

מחשבון עלויות

רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מלאו את הפרטים מטה:

1

איך נוכל לעזור לכם?

2

איך מזמינים?

3

שירותים נוספים

4

כמות רשומות


חלק מהמוזמנים לא ענו להודעות?

לקבלת הצעת מחיר עבור חבילת אירוע הכוללת אישורי הגעה טלפוניים לחצו כאן!